my~Followers

Powered by Blogger.
RSS

apa yang korang faham tentang seni??

rasa macam lambat je nak crita hal seni....
tapi percaya lah kalau nak cakap tentang seni dan kreatif ni aku rasa mmg xkan pernah habis.... dan tidak akan lahir pinggan mangkuk yang cantik tanpa seni... betol tak....hahhaha motif...
tak payah la cakap hal yang berfungsi bergitu... nak tahu lagi? kreatif sekarang zaman moden... 2011/2012... ape yang agak glamor ye?
aku rase para wanita mesti tahu kan....
x len x bukan.... shawl... dalam erti kata yang lain salendang atau tudung... perasan tak wanita moden makin cute dengan penampilan penggunaan shawl yang comel-comel. hehehe aku pun gemar... selain dari menutup aurat ia merupakan satu perkara yang sangat jreatif di mata manusia... sekali gus kita telah mengikut syariat islam betul tak....
tapi bukan la... hiasan yang terlalu melampau... alamak macam tazkirah subuh la pula... hahahha... saje je... walau bagaimanapun disini pada hari ini sebenarnya saya hendak menceritakan kekreatifan manusia je mangenai hiasan...

meh saya tunjukkan cutenye tudung dan kreatifnya pemakaianya...





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment